2018-09-24

Helyreállításra került az Óbuda Kártyás fizetés

Honlapunkon, valamint facebook oldalunkon 2018.08.17-én közzétettünk egy hírt az Óbuda Kártyás fizetést érintő átmeneti üzemzavarról, amely mostanra helyreállításra került az automatákat üzemeltető partnerünk által. Ennek köszönhetően a napi 90 perc kedvezményes parkolás mellett az új kényelmi funkció is elérhető. A kedvezményes 90 percen felül a helyileg érvényes díjtarifa megfizetésével egy tranzakcióval, akár a maximális 3 órás várakozási időre is megváltható a parkolójegy.

Tekintettel az üzemzavar okozta kedvezőtlen helyzetre, Társaságunk jelen hír közzétételétől 2018. október 12-ig nem szab ki várakozási- és pótdíjat azokra a gépjárművekre, amelyek első szélvédő üvege mögé az Óbuda Kártya – sikertelen kártyás fizetést követően – kihelyezésre került. 2018. október 15-től már nem áll módunkban azokat a lakosokat mentesíteni a pótdíjfizetés alól, akik az Óbuda Kártyával megváltott parkolójegy helyett a kártyájukat teszik ki a gépjármű első szélvédő üvege mögé.

Gondolva az internetet korlátozottan vagy ritkán használó Ügyfeleinkre, a helyreállításról szóló tájékoztatást nem csak a honlapunkon és facebook oldalunkon tesszük közzé, hanem a várakozási övezetek területén parkoló gépjárművek szélvédőjére kihelyezett szórólapok útján is.

Megértésüket és szíves együttműködésüket ezúton is köszönjük.