KÉRELMEK
Gazdálkodói várakozási hozzájárulás iránti kérelem
Egészségügyi várakozási hozzájárulás és háziorvosi kedvezmény iránti kérelem
Alkalmazotti és kedvezményes alkalmazotti kedvezmény iránti kérelem
Bérlői kedvezmény iránti kérelem
Gyermekszállítási kedvezmény iránti kérelem
EGYÉB NYOMTATVÁNYOK
Közös háztartásban élő házastársak nyilatkozata
Munkáltatói nyilatkozat kizárólagos használatról
Egyedi kedvezmény iránti kérelmet kizárólag Óbuda-Békásmegyer Önkormányzat Ügyfélszolgálati Irodájában (1033 Budapest, Harrer Pál utca 2.) lehet benyújtani az Egyedi kedvezmény igénylése iránti kérelem az Önkormányzat részére.pdf formanyomtatvány kitöltésével, a szükséges okmányok és iratok benyújtásával, illetve a 2.540 Ft összegű költségtérítési díj megfizetésével.
Amennyiben kérelmük pozitív elbírálásban részesül, úgy az eredeti határozat és a befizetést igazoló csekk birtokában személyesen Társaságunk Ügyfélszolgálatán lehet eljárni az engedély regisztrációja érdekében a következő nyomtatvány benyújtása mellett.
Várakozási övezet területére egyedi kedvezmény regisztrációja iránti kérelem
DÍJTÉTELEK
A hozzájárulások és kedvezmények díjtételei az alábbi hivatkozáson elérhető táblázatban találhatóak: Hozzájárulások és kedvezmények díjai
Amennyiben nem biztos abban, hogy az adott hozzájárulás vagy kedvezmény esetén mely díjak vonatkoznak Önre, úgy segítségért forduljon Társaságunk Call Centeréhez vagy kérjen e-mail formájában tájékoztatást!
ÜGYINTÉZÉS
Kérjük, hogy a gyorsabb ügyintézés érdekében a kitöltött formanyomtatvány hátoldalán megjelölt okmányokat és iratokat megfelelően kitöltve és aláírva, eredetiben szíveskedjenek magukkal hozni!
A költségtérítési díj az ügyintézést megelőzően is teljesíthető banki átutalással a 12001008-01367726-00300005 számú bankszámlára. A közlemény rovatban szíveskedjenek feltüntetni a kérelmező nevét, a rendszámot és a befizetés jogcímét! A banki átutalás teljesítéséről szóló igazolást szíveskedjenek magukkal hozni a személyes ügyintézéshez.
Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy a befizetések beérkezése, könyvelése és kérelemhez történő párosítása igénybe vehet két-három munkanapot, illetve a beazonosíthatatlan befizetések előzetes értesítés nélkül visszautalásra kerülnek.
Megkérjük Tisztelt Ügyfeleinket, hogy adatvédelmi okokból a személyes ügyintézés során bemutatandó, illetve postai ügyintézés során beküldendő okmány- és iratmásolatokon szíveskedjenek helyreállíthatatlan módon kitakarni az ügyintézéshez nem szükséges személyes adatokat (személyi igazolvány másolatának beküldése esetén a fényképet, lakcímkártya másolatának beküldése esetén a személyi azonosító számot, ingatlan bérletére vonatkozó bérleti szerződés esetében a jogosultság megállapításához szükségtelen valamennyi adatot, egyéb iratok esetében az igényelt jogosultság megállapításához szükségtelen valamennyi adatot). Tájékoztatjuk Önöket, hogy amennyiben olyan okmány- vagy iratmásolatot csatolnak kérelmükhöz, melyen az adatok kitakarására nem került sor, úgy munkatársaink a másolaton a szükségtelen adatokat a kérelem feldolgozásának idejére kitakarják, majd a másolatot a feldolgozást követően megsemmisítik.
Tájékoztatjuk Önöket, hogy előre foglalt időpont esetén egy időpontban csak egy kérelmet áll módunkban feldolgozni, így amennyiben több kérelmet kívánnak benyújtani, szíveskedjenek több időpontot foglalni!