2015-02-04

Összesen négy ügyfélszolgálati irodát fogunk működtetni – várhatóan március közepétől. Állandó Mozaik utcai ügyfélszolgálatunkon kívül három ideiglenes pontot is felállítunk a gördülékenyebb ügyintézés érdekében.

Az ügyfélszolgálatok nyitva tartását úgy alakítottuk ki, hogy mindenkinek legyen lehetősége a parkolási kedvezményekkel kapcsolatos ügyeit elintézni. Állandó ügyfélszolgálatunk a Mozaik u. 7. szám alatt hétfőtől péntekig 9 és 17 óra között várja az ügyintézésre érkező lakosságot.

Ideiglenes ügyfélszolgálati pontjainkat pedig a Csillaghegyi Közösségi Házban, a Békásmegyeri Közösségi Házban, valamint az Óbudai Kulturális Központban állítjuk fel rugalmas nyitva tartással. A mozgáskorlátozottak bármelyik ügyfélszolgálati pontot elérik, hiszen mind akadálymentesített.

Helyszín Cím Napok Nyitva tartás
Óbudai Kulturális Központ 1032 Budapest, San Marco u. 81. Hétfő-péntek 7:00-20:00 Ideiglenes
Szombat-vasárnap 9:00-17:00
Csillaghegyi Közösségi Ház 1039 Budapest, Mátyás király útja 13-15. Hétfő-péntek 9:00-18:00 Ideiglenes
Békásmegyeri Közösségi Ház 1039 Budapest, Csobánka tér 5. Hétfő-péntek 8:00-20:00 Ideiglenes
Óbudai Parkolási Kft. 1033 Budapest, Mozaik u. 7. Hétfő-péntek 9:00-17:00 Állandó

 

Célszerű időpontot foglalni az ügyintézéshez, melyet telefonon és interneten keresztül március 1-jétől kérhetnek a lakosok. Call-centerünk 2015. február 5-től hívható a +36 21 208 8002-es számon – munkanapokon (hétfőtől-péntekig) 9 és 17 óra között állnak kollégáink rendelkezésükre. Parkolási engedélyt kizárólag azoknak a lakosoknak tudunk kiadni, akiknek nincsen gépjárműadó tartozásuk az Önkormányzat felé.

 

Tervezett és folyamatos tájékoztatás

A lakosságot folyamatosan tájékoztatni fogjuk, ehhez minden felületet fel fogunk használni. A hasznos tudnivalókról, a parkolási kedvezményrendszerről, a nyomtatványok kitöltéséről, a regisztráció menetéről, az ügyfélszolgálati pontok nyitva tartásáról, helyszíneiről rendszeresen értesülhetnek az Óbuda újságból, az Óbudai Parkolás Kft., valamint az Önkormányzat honlapjáról, a helyi televízióból, a közösségi portálokról, az intézményekben kihelyezett plakátokról, valamint abból a részletes levélből, amelyet minden háztartásba eljuttatunk.