2016-01-21

A 2016. évi engedélyek igénylésére 2016. január 25-étől már az Óbudai Kulturális Központban felállított ideiglenes ügyfélszolgálaton is lehetőség nyílik.

Az ideiglenes ügyfélszolgálat címe és nyitvatartási rendje:
1032 Budapest, San Marco utca 81.
H-Cs: 7:00-19:00
P: 7:00-18:00
Sz-V: 9:00-17:00

A személyes ügyintézéshez minden esetben érdemes időpontot foglalni Call Centeren (+36-21-208-8002), vagy az Ügyfélablakon keresztül.

Az ideiglenes ügyfélszolgálaton a 2016. évi engedélyek igénylésére van lehetőség, pótdíjakkal kapcsolatos ügyet (törlés iránti kérelem, panasz stb.) kizárólag az 1033 Budapest, Mozaik utcai 7. szám alatt található állandó ügyfélszolgálatunkon intézhetnek.

Az ideiglenes ügyfélszolgálaton pénztár nem üzemel, tehát a készpénzben történő befizetésre nincs lehetőség. Az ideiglenes ügyfélszolgálat munkatársai készpénzátutalási megbízást (sárga csekk) tudnak biztosítani a regisztrációs díjak és a kedvezmények díjainak befizetéséhez. A kedvezmények a csekk befizetésétől számított 5 munkanap elteltét követően aktiválódnak.

Egyedi kérelem benyújtására kizárólag az állandó ügyfélszolgálaton van lehetőség.

Hiányos kérelmet nem áll módunkban befogadni.

Új Óbuda Kártya igénylésére kizárólag az állandó ügyfélszolgálaton van lehetőség, az ideiglenesen ügyfélszolgálaton az Óbuda Kártyával használt kedvezmény meghosszabbítása lehetséges.

Ideiglenes ügyfélszolgálatunk munkatársai 2016. április 30-ig állnak az ügyfelek rendelkezésére.